tisdag 30 november 2010

djupfryst.

Alltså sjutton vad kallt det är idag! Jag fryser fortfarande och jag kom ändå in i värmen för en timme sedan..

Idag började dagen med 5k på bandet. Ni anar inte vilken prestation det är av mig. Springer hellre 30k ute än 5 på band, helt seriöst. Egentligen var det tänkt att jag skulle springa åtta, men det fick räcka såhär. Sen gick jag några km till innan jag körde ett styrkepass för överkroppen. Sen åkte jag till skolan för fysik och litteratur, inte alltför ansträngande. Något som är ansträngande är bussen, det hade gått fortare att springa den sista halvmaran, men frågan är hur jag skulle göra med skolböckerna då? Kanske läge att skaffa kamelryggen jag kikat på så länge?

Nu ska jag skriva så mycket jag hinner på mitt projektarbete, sen blir det Luciaträning i lilla Beddinge, ska bli mycket mysigt.

1 kommentar:

  1. Haha, låter bra ;) Själv vara jag idag ute och sprang i snödrivorna. Helt sjukt hur mycket mjölksyra det gav :S

    SvaraRadera