måndag 29 november 2010

Morgonmänniska?

Jag kategoriserar mig själv som en morgonpigg person. En sån jobbig människa som utan svårigheter skuttar ur sängen halv fem på morgonen för att hinna träna innan skolan. Men idag var min morgon lite gråare än vanligt.. Jag förstörde min havregrynsgröt och sen tig jag av misstag lingonsylt. Jag hatar lingonsmak på gröt. Sen fick jag vänta på min buss i snöstormen i hundra år och sitta på den ännu längre.

Trots allt hann jag med min vanliga måndagsträning; 30 minuter cross och 20 min bål och överkropps styrka. Det kändes bra och jag ökade motståndet på crossen ganska mycket sen förra gången. Imorgon väntar 8 km morgonlöpning på bandet följt av 15 minuter styrka med egen kroppsvikt. Hoppas på att min frukost och busstur blir lite bättre imorgon!

1 kommentar:

  1. Trevligt att du är tillbaka. Jag själv är anmäld till Stockholm Marathon nu. Siktar på 3,30 men vi får se hur det går med det. Lycka till på din resa :P

    SvaraRadera