onsdag 2 februari 2011

Onsdag



Idag är den första av mina älskade onsdagar. Varannan onsdag denna terminen är jag nämligen ledig, och det är helt underbart! Jag jobbar ju varje lördag och på söndagar har jag oftast mycket plugg och mycket träning, så denna extra helgdag är väldigt välbehövlig kan jag lova.

I helgen sprang jag långrundor både lördag och söndag, tummen upp för det. Söndag var bäst eftersom vi sprang i strålande solsken och man kunde nästan tro att det blivit vår. Tittar man ut idag känns det inte riktigt så, regn och rusk.. Vi får se var dagens pass för mig, är lite allergisk mot när det blåser.

Igår sprang jag och min mamma (som siktar på halvmara på valborg!) fartlek på löpband. Jag hatar löpband men igår kändes det faktisk helt okej, och vi fick ihop en halvtimme var, kvalitet!

Nu hoppas jag på att vi slipper väder som på bilden. Jag har vant mig att springa på barmark igen och trivs utan tvekan bäst med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar