torsdag 24 mars 2011

I taxin i trappen i hissen i hallen

I skrivande stund sitter jag och fixar med min spotify lista istället för att plugga. Laddar också en del för eftermiddagens intervaller, som jag tänkte köra i fotbollsform på gamla golfbanan nere vid stranden.

Min klass skrev kemiB prov idag, organisk kemi, men jag var hos läkaren så jag får göra det imorgon istället. Det känns som om jag har ganska bra koll på det just nu, men vi får väll se hur det går.

Idag ska jag också städa och byta lakan, räkna ut fysikhäftet och stretcha. Jag får skylla mig själv om jag skadar mig om jag inte skärper mig med det, och jag klarar mig rätt bra utan skador känner jag.

Helgen kommer bjuda på lite löparläger, snabb mil imorgon kväll och långpass efter jobbet på lördag. Det ska bli riktigt roligt, det var längesen jag sprang över 20k :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar