tisdag 12 april 2011

Aprilväder#2

Igår sprang jag distans i korta tights och kortärmat, idag kan man inte gå utanför dörren utan att frysa ihjäl (och bli dyngsur). Jag var därför en mes och ställde in mina tusingar, springer som sagt för att jag vill, och idag vill jag inte.

Istället för att springa körde jag Nikes träningsprogram som jag har på min iphone. Det är ett 30 minuters långt träningspass med funktionell styrka och kondition. SJUKT jobbigt, usch. Det är pinsamt att jag kan springa över 3 mil, men inte klarar en endaste armhävning..

+ Att jag fick ett påskägg fyllt med choklad, ledig onsdag imorgon, MAT.
- Regn, när man inte har en chans att försvara sig, misslyckade betygsamtal, pepparrot.

1 kommentar:

  1. Ja det svänger förfasligt nu. Men om bakslagen bara är såhär är det ju ändå ok, så länge det inte kommer snö.

    Bra jobbat med styrkan där; hög igenkänningsfaktor :)

    SvaraRadera