onsdag 6 april 2011

te, kemi, distans

Idag är det en skol-onsdag. Jag är ledig varannan onsdag och har fysik labb varannan. Det var helt okej idag i allafall, vi mätte gitterkonstanten hos CD skivor, hehe. Sprang ner på stan efter och köpte en grymt användbar liten grej, en mikro-ägg-kokare! Så himla bra för mig som gillar ägg, men som inte har tid att koka dem varje morgon. Det tar bara 50 sekunder i mikron så är det klart och färdigt att ätas, perfekt :)
Sen köpte jag falafel som busslunch och åkte till Trelleborg där jag bokade klipptid till imorgon, letade efter present till min mamma och läste nästan ut min bok. Sen bussen hem för kemiplugg. Och så testade jag såklart äggkokaren.

Nu dricker jag honung med te och laddar för träning. Idag blir det 8 km distans med 3*500 på slutet om jag orkar. Ska springa i shorts bara för att visa att det är vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar